tirsdag 8. mars 2011

Fotballdraktar


I mange år har eg samla på fotballdraktar. Har drakten til Burnley, Cardiff, Chievo, Espanyol, Barcelona, Livorno, Roma, Palermo, og sjølvsagt mitt kjæraste lag Tottenham Hotspur. Den første drakten til Spurs kjøpte eg på postordre i 1981. Eg tinga drakten ved å sende ein kryssa skjekk via Nordlandsbanken sin filial i Rønvika til Barclays Bank ein eller annan stad i London. Prisen for drakten var den same som summen det kosta å sende skjekken, og så kom porto og ekspedisjonsgebyret i tillegg. Problem var det også å regne ut kor mange yards eg var, eller stone eller inches eller ...
Drakten kom, og den gong hadde laget ein spelar frå Argentina på laget som heitte Ossie Ardiles. Han var stor, men lite visste vi då at han som har brukte den vedlagte drakten skulle bli enda større, ja nærmast få gudestatus. I dag heng drakten hans på det italienske fotballmuseet som ein museumsgjenstand mange ville betalt store summar for å eige.Nummer 10. Drakten til Diego Armando Maradona. Min drakt. Den tar eg fram med jamne mellomrom, og ja, eg får han på meg enda..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar